“Du kan godt”

“Du kan godt , du kan godt, du kan godt”.. Den sætning gik jeg idag og nynnede inden i mig selv. Grunden er at jeg jo har taget det sejeste skridt ever (synes jeg selv), og vil fra nu af leve mit liv som min egen bedste ven. I det momentum er sundhed også en del af det at være sin egen ven for mig. Min sundhed har været nedprioriteret i lang tid, og det kan uden tvivl aflæses på min krop. Jeg vejer for meget og musklerne er taget på ferie.
Idag har jeg været til et super inspirerende møde med en coach kollega om et kommende samarbejde, og på vejen hjem skulle jeg lige handle nogle småting til hjemmet.
På min indkøbstur møder jeg ALLE de fristelser som jeg normalt ville overtale mig selv til at købe med hjem. Fortælle mig selv at det ville være en fantastisk ide. Men fandme nej – nu er det stemmen af ‘min egen bedste ven’ der taler og hun siger at det er tid til at lytte til hende og dermed lukke ned for ‘fristelsen’ stemmen. Så jeg valgte et mantra “du kan godt” som jeg skulle sige til mig selv hver gang jeg gik igang med mit mindfuck om at behøve fristelserne. OG DET VIRKEDE! Det var svært men jeg gjorde det, og bagefter fandt jeg mig selv i en støttende rolle over for de valg jeg lige havde truffet – at jeg var ret sej! FEDT IKKE AT BANKE MIG SELV I HOVEDET MERE.. :0)
Som mastercoach, det hedder min uddannelse rent faktisk, ved jeg at vi skal igennem 21 pinefulde dage for at bryde en vane, og at jeg skal integrere den nye vane 11 gange inden den sidder fast – så derfor har jeg nu valgt at hænge et anerkendelses barometer op på væggen, for hver dag der går hvor mit mantra holder og hvor jeg er min egen bedste ven.. Sådan der!
Jeg er simpelthen så stolt af mig selv. Godt gået Miriam..❤

Og kan jeg gøre det bare én dag mere?? YES I CAN (Obama like)

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

Et svar til “Du kan godt”

  1. Helena siger:

    Inspirerende Miriam. Og godt gået!

    KH
    Helena

Skriv et svar

