Water girl

4 flasker med henholdsvis nummer 1,2,3 og 4 påskrevet. Og tilmelding til motion. Det er de commitments jeg netop har givet til 2 skønne mennesker som bruger mig som case i deres afgangsopgave på Metropolitan University College – Ernærings- og Sundhedsuddannelserne (SUHR’s). Deres opgave går ud på at hjælpe et overvægtigt menneske med at ændre livsstil – og ding dong den kategori hører jeg vist under. (shit selverkendelse er hårdt engang imellem)..🙂
Så jeg skal hver dag, til vi ses igen om en uge drikke mindst 2 af de 4 halvliters vandflasker, og have mig tilmeldt noget motion. Det må gerne være høj-energi motion og musik indblandet. WU HU jeg glæder mig, og vil bruge min aften på at finde ud af hvad det skal være og hvordan det passer i kalenderen. Er virkelig super motiveret og glæder mig til at kunne passe bukser i 40/42 igen – for damn så bliver jeg en snack igen..😉
Inden jeg skulle mødes med Pia og Pandey, var jeg på RizRaz og få en frokost buffet – og mens jeg sad og tyggede, fik jeg først et sug i maven, og dernæst en varme, og jeg var slet ikke i tvivl om hvad det betød.  Suget i maven var min frygt for ikke at lykkedes med at tabe mig, og ikke kunne holde mit ord til mig selv om at være min egen bedste ven, og lige bagefter fik jeg varme i kroppen, nærmest ligesom et rigtig godt kram. Det var uden tvivl min bedste ven stemme/del af mig der sagde at jeg kunne stole på hende og at det kun kan gå godt, så længe vi arbejder sammen. Det var virkelig en mystisk oplevelse, men da jeg gik hen mod stedet hvor jeg skulle mødes med de 2, så gik jeg og smilede og tænkte positive tanker om alt det gode jeg gør for mig selv lige nu..
Lige nu og her sidder jeg og kæmper mig igennem vandflaske nummer 1, og funderer over hvad morgendagen bringer. Glæder mig til at komme ud til SONY igen og mærke den positive energi fra nogle super seje ledere. Og naturligvis ikke at forglemme, så er det jo fredag og dermed VILD MED DANS tid.. Jubii….🙂
Dag 4? YES I CAN!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

