Hold nu op!

Hmm.. jeg har idag været ude at coache. Da jeg kører derfra igen kommer jeg til at holde i et kryds i næsten 20 minutter.. grunden er at en cyklist er kørt ned. Eller rettere hun er slynget af sin cykel og ligger helt stille bagefter. Ambulancen kommer og de arbejder med hende, men hurtigt kan man se at de mangler hjælp.. Så der går få minutter og så ankommer lægeambulancen til stedet og lægen løber over til pigen. Han hjælper med at intubere hende og de arbejder virkelig med hende og kan endelig lukke døren og køre afsted.. I de minutter mens trafikken holder stille og alle følger med i hvad der sker med cyklisten er det tydeligt at at der lægges en dæmper på stemningen.. Den er tavs og alvorlig.
Jeg sidder der og tænker over alle de fucking latterlige undskyldninger og forhindringer og brokkerier og navlepillerier som vi mennesker har, og jeg kan kun sige HOLD NU OP!! STOP nu alt det du ikke synes er vigtigt, stop med at undskylde og gør nu det du inderst inde gerne vil.. Hvad fanden er det der er vigtigt for dig? Lad være med at tænke mere over det og bare gør det. Start lige nu.
Måske er det dig der er cyklisten imorgen..

Alvorlig skæld ud, men med det største hjerte bagved budskabet.. ❤

Er du din egen bedste ven??

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

3 svar til Hold nu op!

  1. Helle Laursen siger:

    jeps nemlig. det er som om vi falder i søvn let… jeg var ude for noget tilsvarende for et par uger siden her, det var bare en søn af en familie rundt om hjørnet der belv dræbt i trafikken. Sikke det ændrer os alle, og sikke vi har brug for at blive mindet om det.

    se min nye blog på http://dereringentingivejenmeddig.wordpress.com/
    lige oprettet idag, efter længere tids tiltag 🙂

  2. Helle Laursen siger:

    Ps. smukke kan du give mig en ide om hvor jeg ændrer i “blogroll” ligesom du har gjort? jeg vil gerne kunne putte nogle på
    knus
    Helle

Skriv en kommentar