Ud med det!

Godmorgen allesammen..
Først vil jeg lige hurtigt kommentere på mit indlæg igår – for der er flere der har skrevet til mig at det var meget lige på og hårdt. Og ja det var det. For mig at se er det de der direkte påmindelser der får os til at handle, og hvis min skæld ud med hjertet igår, kunne få bare ét menneske til at lytte og handle, så er det bare super fantastisk..!

Men idag sov jeg længe – og NØJ hvor er det lang tid siden jeg sidst har gjort det, vågnede af mig selv og føler mig frisk. Har dog lidt hovedpine, men tror at det bunder i lidt for meget sukker igår aftes. Som netop er det jeg vil skrive om idag. For jeg har lige ryddet op herhjemme, og resterne af min fredagshygge står rundt omkring og smiler til mig.. og ja jeg var LIIIIGE ved at hoppe på vognen og BAAARE lige snuppe et enkelt stykke… Men min bedste ven stemme sagde klart og tydeligt “UD MED DET!” – og ja jeg gjorde det sgu. Smed halvfulde poser med guf ud i skraldespanden, og har lige været nede med skraldeposen i containeren. Så tror du lige jeg er stolt?? Den ‘gamle’ Miriam ville have gemt det, for det er da for dyrt at smide ud – og ja rigtigt – det var derfor røget ned i maven på et andet tidspunkt hvor manipulator stemmen havde fået overtaget..
Så nu sidder jeg med min skål havregryn med rosiner og bananer og føler mig mega sej!
Fuck det er sejt at være sin egen bedste ven – du skulle virkelig prøve det :0)

Jeg skal til fødselsdag idag hos en dejlig og skøn veninde, og jeg glæder mig til at hygge med hende og hendes andre venner og familie – det er altid hyggeligt når man er sammen med den familie.. :0) Piepgrass here i come!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

