Taknemmelig og ydmyg

Idag er en eftertænksom dag for mig.. Lige siden jeg vågnede har jeg haft nemt til tårer – og på ingen måde triste tårer! – men taknemmelige og ydmyge tårer. Ikke at jeg har brugt dagen på at græde, det har jeg haft for mange ting jeg skulle til.. :0)
Men kender i det, når i påmindes hvor mange fantastiske mennesker i er omgivet af i jeres liv? Sådan en dejlig weekend har jeg haft. Og jeg har skrevet mails til nogle af dem, og fortalt at de betyder noget for mig – for hvor tit er det lige at vi husker at gøre det?? Virkelig fortælle folk om de små ting vi er glade for?..
Idag har jeg været på bogmesse og høre en utrolig fantastisk kvinde – Sofia Manning – tale om det der sker, og er sket i hendes liv, og grunden til at hun har skrevet den skønne bog “Hvad venter du egentlig på?” Og jeg synes bare at hun styrede for vildt! Og grunden hertil er at Sofia viser mere og mere af sig selv, og dermed gør sig mere sårbar. Sårbar for dom, for modstand og for janteloven. Og jeg er slet ikke i tvivl om at grunden til jeg er så jublende, er fordi at jeg selv er igang med at være og leve mere sårbart.. Altså genkender jeg det.. :0)
Men ingen skal være i tvivl om at under det stærke og handlekraftige ydre, banker der et kæmpr stort hjerte, fuld af taknemmelighed og ydmyghed..
Og tak fordi at jeg tør vise det – for det er da for sejt!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

Et svar til Taknemmelig og ydmyg

  1. Og vi elsker at se det og skal nok passe godt på det, det kæmpe store hjerte:)

    Kh
    Lykke

Skriv et svar

