Klædt på til succes

Feminitet er et af de ord og en kvalitet jeg arbejder på her i 2009. Både fysisk via mit udseende, men også psykisk hvor jeg blandt andet skal ligge lidt af min selvstændighed bare lidt på hylden, og invitere til samhørighed.
Den psykiske del af at være feminin er jeg virkelig godt på vej med, og nyder det i fulde drag!! Så drenge/mænd – nu er jeg klar til at være en fantastisk kæreste… ;0)
Den udseende mæssige del af puljen, arbejder jeg kontinuerligt med. Både vægten selvfølgelig, men også min påklædning.. Og lige præcis den del har jeg shoppet lidt til idag. Og for mig er det accessories der gør hele forskellen, så dem øver jeg i at købe, og i høj grad at bære også – og ligefrem bære med ynde ;0)
Noget af det nye jeg havde købt, valgte jeg at påføre mit korpus i aften hvor jeg var inde hos Manning Inspire og være med til at afholde introaften(aften for mennesker der er interesserede i at uddanne sig til coach), og jeg fik virkelig mange komplimenter!! Wu hu siger jeg bare!!  Det virker jo… ;0)

Nu er mit næste mål at turde være sårbar og bede mit netværk om en håndsrækning til at komme i kontakt med konkrete udfordringsramte virksomheder, men den tror jeg lige at jeg sover på – og så hører i mere om det imorgen..
Tør jeg?? Nu er jeg jo klædt på til det ihvertfald.. ;0)

Sov godt Danmark..

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

