Passionen skal ud!

Jeg sidder her og slapper lidt af efter en super fed og hård spinning time – føler mig super sund og er stolt af at jeg kom afsted overhovedet.. :0)

Men i mine tanker snurrer i disse dage.. For jeg har så meget passion omkring det at få firmaer til at handle på de udfordringer de har.. Som led i den krise der jo udspiller sig worldwide, så ved jeg at der er rigtig mange firmaer der har nogle nye store udfordringer, ofte efter omstrukturering.. Såsom medarbejder trivsel,  ledelse, time management og manglende identificerede værdisæt..
Jeg arbejder i øjeblikket blandt andet med top ledelsen i SONY Nordic, og det som de ønsker at integrere, er at deres ledere får den coachende tilgang til deres ledelses job. Og i store træk er det jo det der sker generelt efter paradigmeskiftet, at virksomhederne vil have lyttende ledere der bruger deres medarbejdere som mennesker og ressourcer, og ikke som værktøjer. På engelsk siger man “are your people people or tools?”

Jeg vil meget gerne ud og holde en masse små foredrag i virksomhederne, og eller tale omkring hvordan de kan håndtere deres udfordringer på bedst mulige måde..

Og her er det at jeg til forskel fra den ‘gamle’ Miriam, nu tør være sårbar og åben, og bruge mit netværk.. WU HU..
Så har din, eller en du kender, virksomhed på for et reality tjek? – så tøv ikke med at skrive en kontaktperson til mig, eller tag konkret kontakt til mig. Enten her eller gennem min hjemmeside: www.dealwithit.dk

Puh.. det føles lidt farligt men samtidig rigtig dejligt at række hånden ud og bede om hjælp til at leve passionen endnu mere ud..

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

2 svar til Passionen skal ud!

  1. Ann siger:

    Hvor er du bare sej, Miriam! Læser med stor lyst din blog og synes det er så spændende at følge med i alt det der sker i disse tider. De stærke gener der….de vil frem ;o)
    Knus

Skriv et svar

