Christmas Carol

Jeg mødtes igår med en rigtig god ven, og vi fik dejlig mad på en restaurant som vi altid gør, og bagefter skulle vi så i biffen og se tegne/animations filmen ‘a christmas carol’ – den gode gamle historie om Ebeneezer Scrooge og de 3 ånder der besøger ham i løbet af natten.

I dag har jeg tænkt lidt mere over den historie, og den sørgelige sandhed er jo at der er mange der lever deres liv i bitterhed, fordi de lever med frygt som negativ følgesvend.. Og det er da mega ærgeligt!!

Mine dejlige gode ven sagde til mig igår: “Miriam du virker meget mere rolig, fordi du nu ved at du ikke behøver nogen for at have det godt – og så er det jo bare bonus hvis der kommer en ind i dit liv med masser af kærlighed at give”..
Han har så ret – deri ligger en masse af min ‘inden for det sidste år’ fundne ro..
Jeg glæder mig virkelig til at blive ramt af amor igen og forhåbentlig i rigtig rigtig lang tid/år! Flirte, kysse og knalde derudaf – ohh yes! :0)

Så til dig der er mellemtilfreds eller bitter – nu er det nu du skal ud af den onde cirkel og ind i den positive.. Måske den starter med et gensyn med Ebeneezer Scrooge??

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

