Fuck hvor er det vanvittigt!

Ja undskyld mit franske må jeg hellere starte med at sige.. :0)

Men jeg er sgu (undskyld igen!), nødt til at dele min begejstring og min oplevelse..
Jeg har jo sluppet sikkerheds og trygheds taget i min hverdag, og 100% ærligt – så har jeg bare aldrig følt mig mere fri. Virkelig inderlig ægthed og ro og flow – og for dælen hvor er det en fed følelse.. (absolut angstprovokerende nogen gange også, men det må du ikke sige til nogen vel..)
Det som gør at jeg er så begejstret i øjeblikket er at jeg oplever så mange spændende ting ske lige omkring mig, og jeg ved godt at de super kloge nu vil sige, at det er fordi jeg har fokus på det, og de har naturligvis super meget ret, men jeg mener det på den måde, at der åbner sig rigtig mange døre for mig lige nu, og jeg føler at det budskab jeg prøver at få bragt ud i verden, begynder at give afkast.. og det skulle jo i sidste ende forhåbentlig virke med et faktuelt økonomisk afkast – MEN det er bare ikke hovedfokus mere.. det er det der også er vanvittigt – for det er mit gamle fokus mønster!!

Jeg arbejder på nogle opgaver sammen med Lykke Rix (http://blog.lykkerix.dk/), Dorte Klattschou (http://www.mentalperformance.dk/), Camilla Mørk (http://ligefremcoaching.dk/) & Puk Degnegaard (http://get-real.dk/) – og de her opgaver er for fede!! De er vidt forskellige og det gør det bare endnu mere sjovt..

Så jeg kan kun sige til alle: GIV SLIP – så kommer det til dig.. :0)

Tør du??

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

