Flirt for fanden!

Jeg var til et rigtig fedt, åbent, frækt og humoristisk fordrag igår med sexolog Katrine Berling og Krumme håndlæser. En af de deltagene til foredraget spurgte Krumme til sin personlighed ud fra hendes blindtegning – fordi hun var lidt bange for at flirte i forbindelse med sit job som sanger – hvorpå hun fik beskeden fra både Krumme og Katrine: Flirt alt hvad du overhovedet kan! Nyd det..

Jeg er jo igang med at tabe mig og forbedre min sundhedstilstand og jeg har faktisk valgt at ligge date kulturen lidt på hylden indtil det nye år. (På grund af 2 hovedopgaver der skal skrives, og fordi min vægt i det nye år jo er mindsket). Men så den anden dag åbnede der sig en mulighed for en uskyldig (måske…) flirt, og jeg lå og tænkte på om jeg skulle eller ej..
Jeg kontaktede min bedste ven stemme og svaret var kort og godt: FLIRT FOR FANDEN!

Så hermed en opfordring til alle derude: bare idag! FLIRT MED ALLE DEM DU KAN I DAG – OG NYD DET.. :0)

God fornøjelse..

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

3 svar til Flirt for fanden!

  1. Puk Degnegaard siger:

    Ja, for Fanden! Flirt igennem!

    God fornøjelse🙂

  2. Kamma siger:

    Lige dele peanutbutter, honning, kakaopulver + 1 spsk. sesam/mandel olie blandes, rulles til små kugler, rulles i kokosmel – og vupti – i køleskabet et par timer – sunde fedtsyrer og lidt sødt ,der ikke sender dit blodsukker på vildspor!!

Skriv et svar

