Sagde du grisling?

Hermed et hjerteligt råd til de kvinder derude der ligesom jeg ændrer ansigtkulør når i træner.. BRUG IKKE PINK TRÆNINGS TRØJE!!

Se selv her:

Er jeg ikke lækker forøvrigt!!?? ;0)

GLÆDELIG JUL!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

2 svar til Sagde du grisling?

  1. Puk Degnegaard siger:

    Så hvis du havde en grøn trøje på, ville du ikke være rød i ansigtet?!?!
    🙂
    Puk

  2. camillamoerk siger:

    Den var god, Puk! Ser Miriam for mig med en svagt grønlig farve i ansigtet.

    Jeg ser ud som dig, når jeg træner, Miriam. Så vidt jeg husker. Har vist ikke trænet siden eks’en og jeg forsøgte at redde ægteskabet med fælles træning. Og vi blev skilt for 4 år siden. Hmmmm… Sku’ man mon … Njaaaaaj, 5 er et godt tal. Jeg overvejer det til næste år. Sent på året – som skilsmissen.

    Men enig: vælg en hudfarvet bluse med fregner næste gang.

    C

Skriv et svar

