Poptøs

Musik er og bliver bare et af de koncepter der giver mig livsglæde – og hurra for det! :0)

I dag har jeg downloadet musik på min nye computer, og overført filer fra den gamle.. Og en hurtig konstatering: JEG ER POPTØS.. Og jeg tør godt sige det højt, og bærer den med stolthed..

Så her er et par filer til dig der også godt kan lide pop:

01 The Spell – Alphabeat
02 100 Dage – Thomas Helmig og Medina
03 Release Me – Agnes
04 Back to the 80’s – Aqua

Og så har jeg i dag tilmeldt mig mit gamle gospel kor – for der skal mere musik og sang ind i mit liv.. Ud med det der suger energi og ind med det der giver energi.
Har du tænkt den tanke for nylig? Om du har noget i dit liv du skal have ryddet op i? Og om der er noget der giver dig energi der skal noget mere ind i dit liv?

Jeg har netop taget en lille dans her med mig selv, midt på gulvet og skrålet som var jeg midt i en god julefrokost, men jeg gav sgu efter for lysten, og lod ‘den pinlige’ stemme træde i baggrunden.. DET VAR FOR FEDT!!

Tør du tage en dans med dig selv? Lige nu og her… Kom så! Jeg ved at du kan! Ud med det.. :0)

Hav en super dag alle danse trolde :0) Og jer som ikke er en dansetrold, bare hav det alligevel..

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

