34! Damn..

Den 11 februar 2010 bliver undertegnede 34 år… 34..

Fordi jeg i dag har tænkt nærmere over at samle venner og bekendte til en lille mundskænk til min fødselsdag, har jeg tænkt lidt over tallet..
Nogen vil helt sikker tænke “GISP – skynd dig at finde mand og lav børn”, andre vil tænke “OG hvad så – det er jo kun et tal, det fortæller mig intet”, og andre igen “jeg var ældre end det, da jeg fik mine børn”..

Og hvad tænker jeg så, tænker du sikkert? Jeg ved ikke rigtig hvad jeg tænker, gider ikke rigtig putte nogen mening i tallet, blot at jeg nu snart er 34.. :0) Røv kedeligt svar? Ja helt sikkert! ;0)

Men det er blot der forskellen ligger på det skridt jeg har taget på at være min egen bedste ven.. At jeg ikke gider putte nogen dom på andre OG mig selv.. Derfor heller ikke på at fylde 34..

Jeg er dog ret sikker på at 2010 bliver kærlighedens år for mig.. så gyus: watch out!! ;0)

Hvad putter du i din alder? (hvis noget)

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

2 svar til 34! Damn..

  1. Louise Mimoun siger:

    Hvad putter jeg i min alder, her må jeg simpelthen ind og skrive, her har jeg behov for at skrive og her har jeg lyst til at skrive.
    Hvad er alder, det er noget med tid, det er noget med måling, det er noget med status og meget meget mere……
    For mig er min alder ikke ret meget, og så alligevel er det en tydelig indikator af at jeg har levet, at jeg har oplevet, at jeg har prøvet, og at jeg har været udsat for og at jeg har gjort….jeg glemmer ofte hvor gammel jeg er, og skal næsten lige regne efter, og bliver taget i at sige noget forkert🙂 ha ha, det er underligt, hvordan kan man glemme sin alder, den er da så åbenlys tydelig, den er mig.
    Jeg synes at den nogle gange kommer snigende, og overhaler mig indenom, ikke fordi at jeg har noget imod min alder, jeg elsker den, når jeg forholder mig gerne til den. Jeg elsker den ikke for den lyd den har, eller de former den har. Jeg elsker den ikke fordi den giver mig en betegnelse eller lign. jeg elsker den, fordi den rummer mig og alt det som er mig. Den rummer mine barske oplevelser omkring tab, den rummer alle mine dejlige oplevleser med mine venner og min familie, den rummer stunder med alle de mennesker jeg holder af og elsker, og den rummer mig. Den rummer min selverkendelse, den rummer min personlige udvikling og den rummer alle mine fejl, alle de ting der gør mig menneskelig, og det at være menneskelig er for mig at være. Så min alder fortæller mig at jeg er..ikke cogito ergo sum men AETAS ERGO SUM

Skriv et svar

