Ihh altså!

Jeg har, siden min beslutning om at være min egen bedste ven, tænkt at det var da fantastisk hvis det hele er så nemt.. Og at så er det jo ingen sag at ændre livsstil til en sundere udgave..

MEN jeg skal love for at det så kom i denne uge.. :0) Jeg har virkelig kæmpet med at få drukket alt det vand jeg skulle, og sørge for at spise regelmæssigt, og spise det ‘rigtige’. Dog vil jeg skynde mig at sige, OG JEG ER MEGET STOLT, at jeg ikke er faldet i.. Jeg har spist de rigtige ting, jeg har også fået drukket vand, men deadly honest, så har det været hårdt i denne uge..
Den ene ting der dog ikke har været svært, har været at komme afsted og få motioneret.. Det virker som om at min krop allerede har indøvet den vane – og for syv søren, det havde jeg ikke forventet. Jeg havde ærligt troet at det var den opgave der ville blive sværest at sætte i gang, og ikke mindst holde.
I dag er det fredag, og det betyder jo at det er min ugentlige synde aften. Der hvor jeg må spise alt det usunde jeg lyster. Uden grænse. Og NØJ hvor har jeg glædet mig til det hele ugen. Hver gang jeg har været ved at falde i det gamle mønster i denne uge, har jeg tænkt på at det snart var fredag, og at hvis jeg kunne klare bare denne ene dag, så kan jeg også klare i morgen.. :0)

Men testet er jeg godt nok blevet i denne uge – og da jeg spurgte både hos lægen og hos mine søde hjælpere på Suhrs, sagde de begge at det er HELT NORMALT. Og så sagde de også begge steder at de er STOLTE af mig.. Damn det var bare tiltrængt at høre, og det gav lige et boost på motivations kontoen.. For som de så OGSÅ var søde at fortælle mig begge steder, så ER DER FLERE teste uger i vente…

Min tanke: IHH ALTSÅ!! Hmpf…!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

2 svar til Ihh altså!

  1. camillamoerk siger:

    Jeg er også stolt af dig, Miriam.
    Og stolt af mig for at have lært dig at kende (eller var det dig, der lærte mig at kende?)
    Stolt af dig for at have succes med at coache mig, for det er fandeme ikke nemt.
    Stolt af mig for at vise dig min sårbarhed – og min størte udfordring.
    Min tanke: Hun er denondelynemig sej, hende Miriam.

  2. miriamhaaning siger:

    Du er bare et af de dejligste mennesker jeg kender.. Færdig punktum!❤

Skriv et svar

