Må jeg give dig en brochure med?

I dag har jeg været ved Frederiksberg centret for at dele nogle af mine brochurer ud. 
Jeg havde mentalt forberedt mig på super travle mennesker der ville kigge mærkeligt på mig.
MEN det gik bare virkelig godt.. Jeg stod og nynnede (for at holde en god egentilstand), og sagde hele tiden til mig selv “der er minimum ét menneske der har brug for at du er her idag”. Det gav mig et kæmpe smil på læberne og jeg havde rent faktisk på 30 minutter delt ALLE mine brochurer ud..! Sådan der.. Ingen sure miner og kun smil tilbage til mig fra dem der gik forbi mig.

Tak Frederiksberg borgere for godt selskab i dag – vi ses helt sikkert en anden dag :0)

Har DU et sted mine små brochurer kan ligge eller stå? Altså… “Må jeg give en brochure med”? ;0)

Hvis ja – så skrive endelig en kommentar herunder, eller send mig en mail på mh@dealwithit.dk
(P.S. mine brochurer er kun 7 x 7 cm.)

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

