500!

Den anden dag, i en lille pause fra skriverierne, gik jeg ind på tv2’s hjemmeside, og ville spille lidt. Der fandt jeg kortspillet 500! Altså det spil som jeg spillede rigtig meget med familien da jeg var yngre, på ferierne eller bare ved hyggestunder..
Tv2 har simpelthen lavet det sådan at man kan spille op mod 4 mod hinanden, og få sig et godt gammeldags slag 500..

Fantastisk!

Så hvis i ikke kan få fat i mig, så kig inde på tv2’s spille site.. ;0)

500!!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

Et svar til 500!

  1. Puk Degnegaard siger:

    Det falder vist i kategorien ‘overspringshandlinger’
    🙂
    Puk

Skriv et svar

