Hurra!

“I dag er det min storebrors fødselsdag, hurra hurra hurra! Han sikkert sig en gave får, som han har ønsket sig i år! Med dejlig chokolade og kage til”

I dag ville min storebror være fyldt 46 år! Kors en gammel mand ;0) Men ja han var også 13 år ældre end mig.. :0)

Han var en fantastisk fyr med et kæmpe bankende hjerte, og et følsomt sind. Han havde egentlig nogle meget maskuline jobs, og virkede stærk og robust. Var en ordentlig stor mand! kæmpe korpus. Men han havde svært ved ikke at tage alting personligt. Det var hans fjende nummer 1, og det knækkede ham..

Han valgte at tage sit eget liv, ved at  hoppe ud foran toget.
Ved at nogen af jer nu vil tænke “ej hvor er han dum” eller “han glemte vist lige at tænke på sin familie” osv..
Og JA det er han og JA det gjorde han, men en ting er helt sikkert og det er: lige meget hvad han har gjort og ikke gjort.. Så elsker jeg ham helt op til månen og tilbage igen. Beundrer ham, respekterer ham og savner ham.

Hvis han levede ville jeg have købt en wii til ham, for spil, sjov, leg og hygge er noget af det som kendetegnede min Jan allermest, og desuden var han vist lidt for tyk, så måske spillet wii fit havde været pakket ind sammen med… ;0)

Jan Roberto Haaning Hansen – TILLYKKE med fødselsdagen!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

2 svar til Hurra!

  1. camillamoerk siger:

    Habi bøsdæi tu juuu
    Habi bøsdæi tu juuu
    Habi bøsdæi dir Ja-han
    Habi bøsdæi tuuu juuuu

    Tillykke med ham, Miriam.

    C

  2. miriamhaaning siger:

    Sikke en smuk skrevet og formuleret sang! Tusinde tak.. :0)
    Har faktisk lige prøvet at synge den med den specifikke tekst.. Den kan varmt anbefales!! Der medfølger helt automatisk smil og grin.. ;0)

    Tak for din hilsen Camilla – dejligt..

    Knus Miriam

Skriv et svar

