Et pludseligt rim..

Sneen falder smuk og hvid
i denne dejlige juletid
musikken rocker i tv
og mit blik må bare se
Familien en tanke får
med ønsket om et godt nytår

Lysene varmer og hygger
imens jeg mine rosiner tygger
Ser ud af vinduet sneen der falder
og julestemningen den hidkalder
Tænker på om jule gaverne holder
eller om de synes de er noget ‘noller’

Gad vide om julemanden virkelig findes
eller om han bare er en man mindes
En rød smuk cykel jeg engang af julemanden fik
og selvom min onkel var en ‘fikumdik’
så bragte den lykke
og jeg nærmest den bar som et smykke

Jeg tænker på min skønne mor
som bærer kærligheden stor
og håber at hun sygdom snart bekæmper
så hun også kan føle julens december
Jeg glæder mig til juleaften
og ved at andens saften og kraften
til sovsen skal tilsættes
så vi alle kan mættes

Et glædeligt julerim til alle
her imens jeg ser sneen falde
Ønsker alle en hjertelig jul
og håber for ingen at den føles hul
Ihvertfald her til alle kærlighed findes
og der er nok – så inden skændes

Glædelig jul til dig og dine kære
også de sære
Tak for året der gik
og alle oplevelser vi fik
Jeg glæder mig til flere nye
og ønsker ingen syge
Kun et lykkebringende nytår
jeg håber i alle får.

Glædelig jul og godt nytår!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

Et svar til Et pludseligt rim..

  1. camillamoerk siger:

    Rigtig glædelig jul, Miriam. Jeg er så skideglad for, at vi er rendt ind i hinanden. Vi vil skabe gode ting sammen. Det er ingen tvivl om dét. Nyd julen og kom godt ind i det nye år. Som vil blive endnu bedre. Sådan er det jo med de år. De bliver bare bedre og bedre, ikk?

    Kæmpe kram til dig.

    Camilla

Skriv et svar

