Tror på det..

Det kan ingen tage fra mig.. Jeg TROR SGU PÅ at jeg får lov til at gøre det jeg gerne vil resten af livet… Får lov til at inspirere og rykke folk indtil den dag jeg ikke er her mere..

Jeg mærker virkelig folks frygt i denne tid – alt handler om økonomi for dem. (andre jeg møder på min vej) Og jeg kan mærke at jeg reagerer mere og mere voldsom på økonomi frygt mennesker.. For jeg har jo været der i så mange år – og jeg har sluppet den, taget frygten ind som ven og passions vejviser, og jeg har intet ønske om at integrere den igen..

Jeg vil bare leve – ikke af en bestemt overflod sum – bare leve med min passion og have det godt. Spise mad hver dag, rejse en gang imellem og forsøde tilværelsen om fredagen til mine guf-aftener.. :0)

Men jeg har ikke lyst til at reagere så meget på økonomi frygt mennesker, så jeg tror egentlig bare at jeg vælger at elske dem fra nu af. Bare sige tak for deres bekymring og så ellers repetere indkøbssedlen i mit hoved imens.. :0)
Kan man tillade sig det.. hmm.. ved det ikke, men man kan ihvertfald ikke tillade sig at flippe ud på mennesker som taler fra kærlighed og deres frygt. Det kan man kun elske.. Og hvis det kræver at jeg i en periode zoomer lidt ud i samtaler, ja så fred være med det..

Ik? :0)

Jeg glæder mig så meget til at januar kommer igang, for der sker så sindsyg mange spændende ting for mig i den måned, så jeg har svært ved at vente..

Har du et nytårsfortsæt i januar som du ikke kan vente med at komme igang med??

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

2 svar til Tror på det..

  1. Tine siger:

    Tja… det du kalder økonomi frygt, kan jo også handle om noget andet: det kunne f.eks. også handle om, at de mennesker du taler om, tænker frihed som noget andet, end du gør. Frihed fra gæld f.eks. kan jo gøre én fri til at gøre de ting, man virkelig gerne vil i sit liv, frem for at være bundet af at SKULLE tilbage betale et bestemt beløb til banken hver måned.
    Så fremfor frygt, har de mennesker du taler om måske bare nogle andre værdier end dig, og nogle andre frihedsbegreber.
    kh Tine

  2. miriamhaaning siger:

    Det er uden tvivl fordi vi ikke har samme værdier eller frihedsbegreber, og heldigvis vil jeg sige!
    Det der nogen gange kan få mig til at zoome ud er når folk har behov for at belære mig eller give mig noget af deres frygt..
    Og der er for mig meget stor forskel på om det er min dejlige familie der spørger og debatterer med mig, fra kærlighed, eller om det er andre..

    Tak for din kommentar – hit gerne med nogle flere en anden gang.. :0)

Skriv et svar

