Nytårsaften..

har aldrig været sådan “WU HU jeg glæder mig i hundrede dage til den” agtig for mig. Den er lidt bare en bytur med serpentiner i håret istedet for andet hårpynt for mig..
Er jeg mærkelig med det – ja helt sikkert..

Grunden til dette indlæg er at jeg er sengeliggende med en temmelig slem omgang forkølelse, som på ingen måde forlader min krop inden imorgen aften. Og flere har skrevet og sms’et til mig at det er meget synd for mig og om jeg ikke er ked af ikke at fejre nytårsaften..

Jeg havde julefrokost sammen med min dejlige familie 2 juledag og her blev min nytårsaften også et emne. For jeg ‘kunne da ikke, ikke have et sted at være’ – så min fætter, som også bor her i København skyndte sig at invitere mig hjem til ham. Og tak for det fætter!

Jeg er slet ikke ked af det, og jeg vil glæde mig til at hygge om mig selv og se nogle gode film, og ikke mindst skrive på en business master coach opgave som snart skal afleveres… Og bare have lov til at være grim, med min røde næse der er hudløs, mine øjne der konstant løber i vand, og mit døve øre der sikkert er propfuld af mellemørebetændelse..

Til gengæld vil jeg også bruge aftenen på at lave et vision board for 2010 og hænge det op på min ‘egen bedste ven’ væg her på værelset.. Gøre mig klar til et forrygende fantastisk fremragende 2010, som står i kærlighedens tegn for mig.

Jeg glæder mig til at møde og opleve sand kærlighed og give den i fulde firspring..

Så hermed lidt ægte kærlighed til dig, og dig, og dig, og dig, og dig og allesammen.

Hav en sikker nytårsaften og pas på hinanden derude!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

2 svar til Nytårsaften..

  1. Frederik siger:

    Hejsa,

    Jeg skal holde nytår sammen med én god ven, og vi skal også se en masse forhåbenligt gode film!
    Kedeligt? Måske – men ikke for os😀

    Ægte kærlighed til dig!
    Frederik

  2. Frederik siger:

    Hov – og godt nytår!😀

    (Du kan jo også have serpentiner i håret sammen med din røde næse etc – du vil sikkert få en fest uanset hvad😉 )

Skriv et svar

