Sårbarhed – why not :0)

I nat havde jeg en drøm som gav mig tårer da jeg vågnede.. Drømmen handlede om min sidste store kærlighed og at vi aldrig var holdt op med at elske hinanden. Og at vi nu bare skulle være sammen for evigt..

Sker det: formentlig aldrig.. man kan jo aldrig vide, der er ingen garantier her i livet. Da min storebror døde, (det er 21 år siden) fandt hans kone efter noget tid, igen sin gamle flamme, og de er den dag idag stadigvæk sammen.

Sårbarhed er en af de største årsager til at kærligheden forsvandt – og den arbejder jeg med hver eneste dag. Og nyder det, nyder at finde ind til den sårbare del af mig, og turde dele den med jer. For det kræver mod i min verden. Meget mod.
Men det der kræver mest mod er for mig at turde åbne hjertet igen – og hertil kan jeg kun sige – DET TØR JEG!! wu hu!!! Jeg er klar til at det gør ondt, til det driller mig, til det glæder mig, til det drømmer – ALT hvad det end kan finde på.. ;0)

Og mon ikke der en dag står en prins (gerne kronprins Frederik – hihihihi), foran mig og kigger mig i øjnene med det der specielle blik… (nej ikke ‘nu skal vi have sex’ blikket – styr de tanker!) men ‘jeg er usandsynlig, vanvittig, hamrende vild med dig’ blikket..

Sårbarhed kom bare an – vi kan godt være venner :0)

Tør du være sårbar?

Godt nytår allesammen – spring ind i 2010 med kærlighed til dig selv og se hvad der sker.. ;0)

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2009. Bogmærk permalinket.

Et svar til Sårbarhed – why not :0)

  1. Stor indsigt det med, at sårbarheden og kærligheden hænger sammen. Det er som om, at når sårbarheden får lov at være der, åbnes hjertet for kærligheden. Ved godt hvor svært det er – jeg er blot så heldig at have fundet en, der tager sig direkte adgang ind i min sårbarhed. Det elsker jeg ham højt for.
    Spændende at 2010 skal være kærlighedens år for dig. Det glæder jeg mig til at følge. Ønsker for dig at du møder den lige præcis som den er rigtig for dig!
    kærlige hilsner fra Puk

Skriv et svar

