Tilbage til hverdagen

Jeg er i den grad de sidste uger, hoppet tilbage i det gamle mønster med at spise slik hver dag, drikke sodavand hver dag og spise junk mad lidt for ofte..

JEG SKAL TILBAGE til den gode og sunde hverdag jeg netop havde skabt. Og er startet i dag. Nu går den ikke længere!

Tænker jeg allerede på sodavand nu? OHH YES – er jeg slik sulten? – OHH YES – og drikker jeg nok vand? – OHH NO

Så tilbage til 3 ½ liters flasker med vand, klar i køleskabet, tilbage til rugbrød med fed fisk hver dag og tilbage til ingen junk, slik og sodavand overhovedet!.. Eller rettere kun om fredagen igen, ligesom før..

Så kort og godt: tilbage til hverdagen..

Vil du hjælpe mig? :0)

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

2 svar til Tilbage til hverdagen

  1. Pia siger:

    Selvfølgelig!😉

  2. camillamoerk siger:

    Selvfølgelig. Hvad har du brug for?
    C

Skriv et svar

