Sund familie?

I dag har jeg oplevet noget som jeg simpelthen må dele med jer.. (Okay – er i klar!!)

Jeg har fået en HAMRENDE lækker, sund, nærende, smagfuld og farverig frokost, snacks og kage… Ja du hørte rigtig – sund kage!!

Line Ebbesen som er kreatøren bag de lækkerier vi fik i dag, arbejder med at få familier til at spise, lave og nyde sund og nærende mad. Og jeg må lige sige, at det har hun styr på.
Hendes påstand er at vi, (alle os andre!), kan lave spændende og dejlig og nærende mad uden sukker og gluten. Og den påstand, fik hun, ihvertfald hos mig, absolut bekræftet.

Så har din familie brug for et sundhedstjek og eller inspiration, så ville jeg til enhver tid anbefale dig/jer at investere i Lines kompetencer. Til ENHVER tid.

Du kan kontakte Line på +45 24 80 52 32

 

Den smukke Line Ebbesen.

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

