Wauw!! Bare wauw…

Jeg har i denne uge oplevet at finde ud af en masse om mig selv.. (og for jer der ved at jeg har været igennem et ekstremt udviklings år og tænker “kan du blive ved med at finde ud af mere snart”? – så er svaret JA!)

Jeg har hele mit liv, været en person som alle børn i min nærhed godt kan lide, og jeg har altid elsket dyr og kunnet kæle  med dyr som ellers er sky.. Som i SKY. Jeg har også altid haft det sådan at når jeg har været sammen med mennesker flere dage i træk eller mange på én dag – så har jeg haft behov for at sove og bare flade ud..
Forklaring: Jeg har en utrolig åben aura!! Jeg ved godt at det lyder langhåret for nogen, men hvis vi ikke gør det så langhåret, så betyder det kort og godt at jeg kan fornemme og mærke andre, meget tydeligt.. Og dermed ofte give meget af min energi til andre der behøver den.
At indse og mærke på min egen krop hvad det er der sker, det har bare været en øjenåbner af rang. Som i “AHA – nu forstår jeg det bedre!!” Alle puslespils brikkerne er lagt på plads..
Ikke mindst at lære flere metoder til at styre mit energi niveau mod andre og ikke mindst mig selv, er bare en gave. En ren og fin gave.

Den fantastiske, fænomenale, absolut skønne person Niia Jemina Bloch, er eksperten i krop, sind og energi – og jeg må simpelthen anbefale hende til alle der har en kropslig skavank, et gammelt traume i kroppen, eller en sindsstemning som i ønsker at arbejde med.. HUN ER ALLE PENGENE VÆRD!! virkelig…

Niia Jemina Bloch’s hjemmeside hedder: http://www360gr.dk

Kig forbi den side, og hold dig ikke tilbage med at booke en tid.. Hun bliver dog brugt af rigtig mange, både kendte og ikke kendte, så skynd dig at kontakte hende! Måske er der ventetid..

Hun får ihvertfald ‘dobbelt 5’ af mig… :0)

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

