Zumbaer du?

Jeg er igang med at undersøge og finde ud af hvilke motions former der interesser mig.. For fakta er bare, at hvis det ikke er sjovt, så kommer jeg ikke afsted..

Jeg har brainstormet lidt, og jeg har de her ord:
– Danse
– Spinning
– Holdaktivitet
– Høj energi

Gider ikke:
– Fitness maskiner
– Løb

Må Ikke: (Knæ)
– Håndbold
– Sport eller andet hvor jeg skal op og ned i knæ hele tiden
– Sport eller andet hvor jeg bukker knæene helt sammen

Har du nogen forslag??

Har hørt om Zumba, og tænker det lyder meget sjovt, men har du, eller en du kender erfaring med at zumba’e??

Mangler inspiration.. Hjælp… Piiiv…

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

