Udrejse længsel!

Jeg har simpelthen måtte erkende at jeg bare savner at se verden.. se hvordan den fungerer, og hvem det er der bor i den..
Da jeg var noget yngre, var jeg sammen med mine forældre altid på ferie.. Og kors hvor jeg savner det..

Da jeg på samme tid har en umanerlig stor lyst til at Mastercoache i udlandet, så tænker jeg på om det ikke bare var nu at jeg skulle indstille antennerne ud i verden??

Og dermed slå to fluer med ét smæk..

Jeg tror sgu at jeg gør det.. Jov den er god nok.. Jeg gør det!

Har du en kontakt i udlandet, som ville være interesseret i at formidle mit budskab videre for mig?
Jeg vil skynde mig at lave noget materiale på engelsk..

En af mine store indsigter i 2009 er at jeg er modig og stærk når jeg spørger om hjælp, og at folk generelt godt kan lide at hjælpe..
Den gruppe er jeg en del af – eeeeeeeeeeeelsker at kunne gøre en lille forskel for andre..

Så hvor skal jeg hen???

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

2 svar til Udrejse længsel!

  1. Louise Mimoun siger:

    Et lille fif, som er nyttigt for mig, når jeg ikke selv falder i med begge ben, for man er vel bare et menneske.

    Man skal ikke redde verden eller andre mennesker, det er ikke ens opgave.
    Man skal ikke forsøge at redde verden eller andre mennesker, det kan man nemlig ikke.
    Man skal lytte, give feedback og råd, til dem der beder om det, alt andet og alle andre skal man undlade at hoppe på den vogn med🙂 Det er kun en selv, der kommer til at sidde tilbage med den trælse smag i munden🙂

  2. Louise Mimoun siger:

    Skulle have stået ved et andet indlæg, nemlig den med…HVorfor gjorde jeg nu lige det🙂 lille svipser ho ho

Skriv et svar

