Hvorfor var det lige at jeg gjorde det..!?

Kender i det, når man har en information som kunne gavne andre, og man så videregiver den information til pågældende, og de så nærmest griner af ens feedback???

Damn! Ja i skrivende stund er jeg en SMULE sur.. For en ting er sikkert, hvis nogen jeg holder af, bliver kede af det, eller ikke behandlet ordentligt, så reagerer jeg..
Den situation havnede jeg i – i dag..

En tidligere arbejdsplads er synderen, og de medarbejdere der er der endnu, de behandles bare ikke ordentligt.. Som i IKKE ORDENTLIGT..
Jeg har simpelthen rådet dem alle til at søge andet arbejde, efter den behandling de har fået, men især også efter at have fået beskeden “vi ønsker ikke at gøre noget ved situationen, så de må jo finde et andet sted, hvis de er utilfredse”..

De ved slet ikke hvor meget guld de smider på gaden, og de ved slet ikke hvor mange kunder de nu mister.. Men så igen – med den attitude – så er det jo deres eget problem..

Tror at min workbook om ledelse ville gavne umanerlig meget der.. Måske man skulle sælge et coaching forløb ind?? OH NO!!! Never gonna happen..

Så her var der hermed et vrissent og skuffet indlæg fra min side.. Jeg smiler mens jeg skriver det, så jeg er i godt humør, ville bare dele min vrede med jer..

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Et svar til Hvorfor var det lige at jeg gjorde det..!?

  1. Louise Mimoun siger:

    Kom til at skrive min kommentar under ” udrejselænsel” så tjek den for kommentar til dette indlæg🙂 bøvet kusine, sorry🙂

Skriv et svar

