Kom så kvinder – fuck janteloven!!

Jeg oplever virkelig meget at der er rigtig mange kvinder og mænd der går rundt med en iværksætter i maven.. Som ikke tør handle på det.. Af den ene eller anden årsag. Flere mænd end kvinder er dog bedre til bare at gøre det alligevel.
Min erfaring viser at der er et tema med kvinder og frygt/jantelov..

SÅDAN SKAL DET FANDME IKKE VÆRE MERE – hvis det står til mig.. :0)

Derfor afholder Puk Degnegaard og jeg både foredrag og mentorgrupper for kvinder der gerne vil tage action på en drøm.. Om det så enten er som iværksætter eller noget helt andet.

Derfor er dette indlæg kort og godt en opfordring til dig, eller hende du kender som du ved har en drøm indeni, til at komme til foredrag eller melde sig til vores mentorgrupper..

Se mere her: http://mentorgruppe.info

I bedste Anja Andersen stil: Fuck janteloven kvinder!

Why the hell not….?

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

