breath in – breath out

Så er der lige præcis i skrivende stund (22:30) 12 timer til jeg står og præsenter min personlige historie, og forsvarer mine 2 hovedopgaver foran eksaminator og sensor..

Jeg har bare slet overhovedet ikke været i ‘læse til eksamen’ humør, og har faktisk ikke rigtig set fidusen i at bruge så dælens mange timer på det.. Jeg ved at jeg kan det..

Min samvittighed lige omkring det emne – om jeg har læst nok eller ej – har været meget varierende. Den ene dag “gad vide om jeg nu tror for meget på mig selv og mine kundskaber” – den anden dag “nej hold nu op for fanden, du kan og lever det her hver dag”..

Her til aften efter en skuffende håndbold kamp er jeg gået igang med at printe de ting ud jeg gerne vil have med mig, og pakke min taske, så jeg ikke skal tænke på det imorgen tidlig..

Og det fede er: at nu kom sommerfuglene endelig!! grunden til at jeg nærmest kubler er: at jeg ved at jeg nok skal levere varen når de er der.. De gør mig altid spændt og nysgerrig og optimistisk. YES YES YES.. :0)

Så nu står den på at holde niveauet af sommerfugle lige præcis der hvor de er nu..

Jeg tænker at ‘breath in – breath out’ garanteret er et godt middel til målet.. Ik?? :0)

Så nu er der kun tilbage at sende et ønske ud i universet om positive intentioner og tanker min vej imorgen 10:30-11:30 – er du med mig??

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

