Hvad kan du holde foredrag om?

Jeg har i dag siddet med en kunde hvor vi kiggede på, hvor i hendes liv, hun var inspirerende.. Og faktisk kom der 5 steder frem, som hun fik høj energi på..
Jeg spurgte hende derefter til hvert punkt, hvad det var hun var god til, eller ville fortælle andre om. Og det kom der mange punkter frem til..
Så spurgte jeg hende om hvis hun skulle holde et foredrag på 10 min for andre, hvad det så skulle handle om. Og det tog hende ikke mange sekunder at svare på..

Har du for nyligt set på hvor mange steder i dit liv du er inspirerende – og hvad du kunne holde et foredrag om?

Prøv det.. :0)

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

