mand!

Ja det er jo vist ingen hemmelighed at 2010 er kærlighedsåret for mig.. året hvor jeg finder en mand. Altså en rigtig mand.. For mig rigtig mand.

Og jeg kan faktisk ikke rigtig vente.. og hvorfor vente tænker jeg også! Jeg har i dag flirtet med en virkelig sød fyr, og det har sat tankerne igang hos mig.. Det vil jeg gerne have for 5 kr mere af.. men det kræver at jeg kommer derud hvor mændende er og møder dem, og tør lukke dem ind i mit soveværelse på et tidspunkt.. For hos mig betyder det at jeg lukker dem ind.. Altså ikke ment på den måde!! Men jeg er sgu sårbar overfor at være helt nøgen med en mand og vise ham det mest ærlige sted hos mig.. Mig uden forsvar og hurtig tankegang der kan svare for sig..

Jeg er klar, og vil gerne, så tænker at jeg bare skal gøre det.. Så jeg gør det sgu.. Jeg skal mere ud. Så jeg må igang med at date og møde nogle frøer indtil prinsen står der.. (jeg er utryg ved heste, så den behøver han ikke ride på…)

Men altså – længe leve singleheden, for det er sgu også fantastisk!

Love – here i come…❤

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

