Snøft..

Mærkelig dag i dag..! Jeg har ikke været helt på toppen humør mæssigt. For jeg er kort og godt virkelig ked af at jeg er kommet til at se ud som jeg gør.. Altså lidt for stor en pige. Og slap.

Problemet er at jeg i 5 uger nu ikke har motioneret.. som i overhovedet ikke. Og jeg har simpelthen ikke kunnet finde motivationen frem igen. Den var der lige i 2 måneder inden jul hvor det gik den helt rigtige vej. Men nu har jeg det som om at jeg skal starte forfra igen.. suk.

Jeg skrev tidligere i dag med en meget meget skøn kvinde som hjalp mig med at sætte lidt ord på det der sker hos mig.. For jeg er som person og inderst inde virkelig et menneske som jeg er stolt af. Et menneske som har været i rivende udvikling de sidste 2 år. Og da jeg sad i dag og slog mig selv lidt oveni hovedet, ja så gjorde hun mig opmærksom på at jeg lige skulle huske at rose og anerkende den Miriam jeg er i dag.. For det sted jeg er mentalt og udviklingsmæssigt er der rigtig mange mennesker der aldrig når at opleve..
Hun hjalp mig også med at få sat ord på at jeg hver dag i mit hoved er hamrende motiveret til at komme igang med at motionere, men at min krop siger fra… Og det gør den jo fordi det er dens mønster fra de sidste 5 år.. Så den kæmper jo imod min motivation.. Så jeg nåede frem til en sætning som jeg vil sige højt til mig selv minimum 5 gange om dagen de næste 14 dage: “Jeg ER lækker og på vej..” :0)

Så alt i alt en dag med sørgelighed i krop og sjæl, og slutteligt en fred med at det tager tid at smide de kilo som jeg gerne skal af med.. Og det er okay, “for jeg ER lækker og på vej”…

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

