inspirerende uge..

Jeg sidder her søndag aften efter denne uges episode af Livvagterne, og tænker over den uge jeg går ind i, imorgen tidlig.. Og tænker også lidt over hvorfor dælen jeg altid græder når jeg ser mænd græde..?! Nå det er der sikkert mange psykologer der kan skrive tykke bøger om.. Tilbage til emnet.

Jeg går nemlig ind i en uge med coaching på skemaet hver eneste dag.. Ikke bare mig der coacher – men coaching i alle mulige udgaver – og jeg glæder mig!! Og nå ja så har jeg også fødselsdag i den uge, og skal holde lidt fest lørdag som jeg virkelig også glæder mig til!!.. Tilbage til emnet.

Mandag skal jeg til ICF (international coaching federation) konference her i København, og suge en masse gode værktøjer til mig, men også energi.. Skal blandt andet til et foredrag om relationsorienteret teamcoaching, som jeg glæder mig til..
Tirsdag skal jeg være med til at afholde mentorgruppe med Lykke Rix, og jeg glæder mig virkelig meget til at se hvor meget der er sket siden sidst..
Onsdag skal jeg mødes med Dorte Klattschou og udarbejde et koncept sammen – og det holder big time! Glæder mig til at præsentere det for jer allesammen snart..
Torsdag skal jeg coache ude hos Sony – og det er nogle fantastiske mennesker som jeg har fået lov til at inspirere og blive inspireret af.. Og nå ja så har jeg fødselsdag, og skal ud til min søster i Roskilde og spise dejlig aftensmad.. Mums!
Fredag skal jeg coache inde på mit kontor og have kigget lidt på hjemmeside til Dorte og mits kommende projekt..

Og så er der lørdag og søndag tilbage, og der skal jeg holde fest og have lidt tømmermænd.. Jubii… (ikke til tømmermændende, men festen!)

Så mon ikke det bliver en fantastisk inspirerende uge??

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

