Mentor

Kære du – ja dig der læser det her.. :0)

Jeg er på det sidste blevet udfordret på mit koncept fra flere sider.. Og igår blev jeg det så i den grad at jeg blev børne fornærmet, gik i proces, og jeg kan ikke sige andet end tak! Tak fordi jeg blev skubbet, provokeret og udfordret.. Det er især 2 kvinder der har sat gang i alt det her… Mette Holbæk og Lykke Rix.

Og ja til alle der synes at jeg har været rimelig specifik – NOT.. :0)

Jeg har fundet guldet og jeg vil afsløre så meget at jeg er mentor.. Og hvad det mere indefatter det må du følge med i..

Følg med på mine hjemmesider det næste stykke tid og se hvad der sker.. ;0)

Jeg kan kun sige at ‘for helvede det føles godt at blive ultra specifik’ på mig og ‘det’ jeg er.. :0)

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

