Mareridt..

Jeg har natten til i dag mandag, haft mareridt.. Ikke bare én gang, men vågnede hele 3 gange af det.. Vågnede med hele min mave og brystkasse fuldstændig spændt op.. Kunne nærmest ikke få luft ned i maven, så anspændt var jeg..

Det var enormt skræmmende og mareridtene handlede alle 3 gange om det samme – jeg blev overfaldet i min seng af en mand i lejligheden. Når jeg prøvede at falde i søvn igen, gik der et gisp igennem mig ved alle lyde.. Var sikker på at der var nogen..

Jeg har ærligt ikke haft mareridt siden jeg var en lille pige, hvor jeg ofte drømte om en hvid mand, i hvid habit, hvid skjorte, hvidt slips, med hvide øjenbryn og hvid hat.. Han stod altid ved et gadehjørne og kiggede op på mig.

Jeg har kunne mærke i dag at jeg ikke rigtig har kunnet ryste det af mig, og har tænkt over om det havde nogen mening eller et budskab til mig.. Om jeg så ind i fremtiden..

Her sidst på dagen har jeg haft dårlig mave (ville jeg bare lige dele med jer..), og jeg tror det er en reaktion på i nat.. Om det er sandt eller ej vides ikke, men det siger min mavefornemmelse mig.

Jeg glæder mig til en nat med en skøndheds søvn der gør mig godt, og en ny dag imorgen med ny og frisk energi, klar til at indtage verden igen.. :0)

Sov godt allesammen.. Det er vigtigt..

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

