kan sgu mærke mine muskler!

Jeg har fået fingrene i en fantastisk personlig træner – Tore Munch, http://toremunch.dk/ – og han har sat skub i mine muskler som jeg troede var helt væk.. Virkelig! Jeg troede ALT var blevet til fedt.. Men de er der, og faktisk var jeg en del stærkere end jeg troede..! Det har virkelig været en positiv oplevelse at starte det forløb op, og jeg vil være oprigtig ærlig og sige at jeg rent faktisk tror på at det kan lykkedes den her gang.. Jeg tror sgu på at min krop kan finde tilbage til sin styrke.. Og i forstår ikke hvor befriende det er for mig at have det sådan..

Igår var jeg hos Tore, og i dag kan jeg mærke mine muskler.. :0) Især inderlårene, indre mavemuskler og lændemusklerne er til at mærke.. Ikke meget ømme, men sådan lige en snert af ‘jeg er rusket igang’ ømhed.. LOVE IT..

Det mest syrede er at jeg overgiver min krop til en fremmed, og lader ham guide mig og røre og rette mig som det passer ind.. Mig den lille kropsgenerte pige.. DET ER STORT, og befriende dejligt.. Samtidig grænseoverskridene! ME LIKE.. :0)

Så nu er jeg igang og i weekenden står den på 2 x spinning, indtil jeg mandag morgen igen skal være i trygge hænder hos Tore igen.. Jeg glæder mig!!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

