Fnis..

Jeg bliver nød til at dele med jer.. JEG SKAL PÅ DATE!! Og han er bare alt for sød!.. Som i HELT VILDT SØD.. :0)

Jeg raser rundt imellem at være fnise agtig det ene minut, og ‘lidt for godt til at være sandt’ agtig i det andet.. Sådan lidt – slap nu af indtil du har mødt ham..

Og ja jeg troede tidligere i dag at det ene udgangspunkt var bedre end det andet, men som dagen er skredet frem, så kan jeg mærke at det faktisk er stemmen af ‘min egen bedste ven’ der siger begge sætninger..

For den vil både passe på mig og samtidig slippe mig fri og bare nyde processen..
SÅ det har jeg tænkt mig at gøre.. Passe på mig selv, men også bare give los og nyde det hele..

Det er altså ret fedt at være i en situation hvor man modtager mails og sms’er fra en lækker fyr der synes man er for dejlig.. og som ser mit vægttab, som en mulighed for at være en støtte, modsat at dømme mig ude på det..

Det er sgu da plus points lige ind i hjertet.. Ik.. :0)

Ihh jeg glæder mig til vores date, og jeg lover at skrive hvordan det gik bagefter..

Fnis… :0)

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

