Ingen situations fornemmelse, men autentisk!

Jeg har lige været til spinning, i et andet center end jeg plejer, og jeg må lige sige i den grad at jeg aldrig har cyklet så meget på vrede og irritation som i dag.. Sikke en båt nar der var instruktør!! Altså virkelig..

Jeg ved godt hvorfor jeg reagerer sådan på ham, det er fordi at han udviser at han INGEN situations fornemmelse har.. Overhovedet.. Og det irriterer mig rigtig meget.. :0)

Vi var ret tydeligt et hold der koncentrerede os om at få det maksimale ud af timen, og vores instruktør ville have os til at råbe, klappe og huje under træningen.. Og så sagde han noget HELE tiden.. Og stønnede som havde han sex, og var lige ved at få udløsning.. (undskyld til sarte og visuelle sjæle!!) og så kaldte han os kedelige! Like come on!!

Jeg var så vred og irriteret at jeg bestemte mig for efter 10 minutter ca. at jeg ville cykle det ud.. Og det gjorde jeg – så meget at jeg sidder nu med kvalme og overvejer om jeg skal ende med at kaste op inden længe..

Én ting er dog helt sikkert!: han var super autentisk, og min klare fornemmelse er at han er sådan i alt han gør. Og TAK for at der findes mennesker som ham – som er så meget sig selv som han er – hurra for det!

For et eller andet sted, så er det sgu op til mig selv at kunne rumme ham eller ej – det kan på ingen måde være hans problem..

Så hurra for autentisitet!! Og øv for manglende situationsfornemmelse!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

