Kvindelig intuition..

Hmm.. Nå:

Jeg skrev jo tidligere at jeg skulle på date med en sød fyr – og det har jeg været.

Inden vores date, så jeg pludselig mig selv blive i tvivl og mismatche på ham. Men skrev til ham hvad der skete hos mig, og han tog super mega godt imod den besked..

SÅ da jeg tog på date havde jeg positiv tilgang til det. Vi havde en super dag, gik tur igennem strøget, spiste frokost og spillede backgammon og drak somersby på en sports pub.. SUPER HYGGELIGT..

Daten varede i 5 en halv time og det er den længste 1. date jeg nogensinde har været på.

Senere i går skrev jeg at jeg var klar til at tage toget til Odense i dag for at besøge ham, og den er han med på.. :0)

Da jeg vågner i dag, har jeg en sær fornemmelse af at han har fortrudt. Så jeg skriver og spørger om jeg stadigvæk skal komme? (havde booket orange endags billet – non refundable)

Er faktisk ret sikker på svaret – og især da der går lidt tid inden det kommer.. Teksten hedder: ‘jeg kan ikke se os som kærester lige nu’..
Inderst inde i mig er jeg enig med ham – men sød er han.

Så det var ikke den her omgang jeg skulle finde prinsen – men ved i hvad? Jeg leder sgu videre, for han er derude..

Hurra for kvindelig intuition og hurra for kærligheden..

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Et svar til Kvindelig intuition..

  1. Helena siger:

    1000 % han er derude til dig Miriam.

    Kh
    Helena

Skriv et svar

