Utålmodig..

Jeg ER utålmodig.. ihvertfald lige i disse dage.

Grund: jeg er i den seneste tid blevet ret specifik på hvad det er jeg vil med min virksomhed og hvad det skal føre til.. For de fleste iværksættere og selvstændige coaches en FANTASTISK fornemmelse. Også her..

Og i den forbindelse har jeg bestilt et nyt design til min kommende hjemmeside, som kommer til at virke som en portal for de 3 ’emner’ jeg berører. Iværksættere, Ledere og Co-creation teams..
En super dygtig designer har fanget mine tanker utrolig lige på – og derfor er jeg kun få timer fra at have designet i min email indbakke og derefter er der en fantastisk god ven der koder det sidste sammen derefter.. Som gør at jeg i den kommende uge kan præsentere og indvi mit kommende virke for hele verden..

Og tror i at jeg kan vente??? Øhh nej.. Jeg går rundt med bobler, frustration og jublen indeni, og vil så sindsyg gerne lukke alle boblerne ud..

Så jeg bliver virkelig trænet i at ‘nyde’ ventetiden og se om der kommer mere guld frem indtil da.. :0) Det er der allerede kan jeg løfte sløret for, så det er bestemt ikke skidt..

Men UTÅLMODIG er jeg altså bare.. :0)

Fordi jeg er PASSIONERET.. :0)

Glæder mig til at vise dig hvad jeg skriver om her.. Glæd dig!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

