Lige i hjertet!

Jeg vil lige dele 2 af de tilkendegivelser jeg har fået på det sidste omkring min blog.. Det går jo lige i hjertet!

___________

Hej Miriam.

Følger nysgerrigt med i din blog. Og den går lige ind hver gang…. Tror ikke du ved det, men meget af det du skriver om, er noget jeg kan genkende i mig selv. Jeg bruger dig lidt som mit forbillede. Der er så mange ting jeg gerne ville tage mig sammen til at gøre eller bare tage hul på. Og når det kniber med motivationen dukker tanken altid op “Hvad ville Miriam sige til mig?” Er det ikke sjovt? Du har virkelig sat dit præg på min tankegang…. Det med at man selv skal gøre noget for at blive glad/lykkelig og at vi selv har ansvaret for at vi har et godt liv. Det er godt nok ikke altid at det lykkes mig at samle motivation nok (sjovt nok er der mange “lave gærde” på min vej som er alt for nemme at hoppe over) Men oftere og oftere lykkes det mig også at få gjort noget af det jeg gerne vil. Og det skyldes til dels dig og din stemme i mine tanker :o)

Synes bare du skulle vide det….

__________________________

Kære du,
har lige læst din blog (som jeg med stor interesse følger med i), og det er så dejligt at du er i gang med træningen sammen med Tore.
Jeg vil bare sige til dig, at hvis jeg på nogen måde kan hjælpe dig med wellbeing coaching, snak om kost, ny inspiration til sunde retter og snacks (fx hvordan laver jeg min yndlingsret/-snack sundere?) og en anden form for træning – så skal du bare sige til! Jeg vil meget gerne hjælpe dig🙂
knus

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

