Penge eller passion?

Jeg har haft en session med en af mine kære kunder, og udgangspunktet for hendes livssituation lige nu, stod i starten af sessionen klar som et valg mellem at tjene penge for pengenes skyld, eller gøre det hun er passioneret omkring..

Og lige præcis den overbevisning synes jeg at jeg møder ofte.. Enten det ene eller det andet – IKKE BEGGE SAMLET..

Slutteligt i min samtale med min førnævnte klient, blev outcomet faktisk at tjene penge på sin passion, med hurtig indtjening for øje.. Og tro mig, med hendes evner bliver det på ingen måde svært.. NEMT for mig at sige, der blot skal støtte, sparre og skubbe hende, men helt ærligt.. når man ændrer sit fokus til at man rent faktisk tjener penge på sin passion, så bliver det ofte til færre tanker om kampe.. altså jeg mener at det ikke bliver kampe, men interesse og lyst, modsat behov for penge..

Ved ikke om det på nogen måde giver mening, men ihvertfald begyndte jeg at tjene penge, da mit mindset ændrede sig fra netop en nødvendig og kamp, til en lyst og passion og dermed uanede muligheder forude..

Jeg skal være skarp og innovativ – men hey det er jo sjovt at være det, når jeg laver det der får mig til at smile..

Hvad med dig? Hvad er din passion? og hvad er dit mindset?

Tænk engang..

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

