Gammel i sind?

Hi hi hi hi hi… ja jeg sidder faktisk og driller mig selv lige nu..

Årsag: sidste uge skrev jeg på facebook sammen med et dejligt ansigt fra ‘gamle’ dage.. Og om h vad vi tænkte, følte og gjorde dengang..
I går tog jeg så emnet om med en veninde – og vi blev begge to ret drømmende i øjnene da vi talte om hvad vi bare gjorde engang fordi vi havde lyst.. og tog konsekvenserne eller udfordringerne efterfølgende med et stort smil.. Okay måske hungrede vi efter cola og pomfritter og sagde ‘Nøj det bliver en hård dag’ hver gang, men det afskrækkede os jo ikke besynderligt, for vi gjorde det jo igen og igen..

Skabte relationer, hyggede, grinede, dansede og festede..

Det kan jeg helt ærligt godt savne lidt..! Og indimellem når jeg så tænker på at NU skal det være.. så kommer der en masse ‘morfar’ tanker op..:
– Det er jo dejligt at have søndagen og være frisk
– Det koster et par dages energi og med træthed som tro følgesvend
– Det er jo også så besværligt om natten
– og bla bla bla bla bla..

Helt ærligt – jeg er jo ikke 60 år!!

Så nu vil jeg sgu ud og svinge træbenet lidt mere, og møde mennesker som dengang! Feste og flirte og grine og danse..

Skal du med??

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

