viljen er vejen til målet..

Sikke en overskrift jeg fik tryllet frem der.. :0)

Men jeg mener det faktisk død seriøst.. Hvis du vil noget, så er det viljen (og troen) der skal få dig hele vejen..

Jeg har en lille kort historie til dig:

Jeg og en fantastisk kollega Tore Munch arbejder hårdt på at få en stormende succes med vores kommende workshop for kvinder der trænger til at droppe janteloven og udleve flere sider af sig selv.. Vi vil rigtig gerne i Go’ morgen Danmark (og andre aftenshows..), men morgen tv er vores mål nummer 1. Hvorfor? Fordi vi gerne vil ud med en generel holdning om kvinder i Danmark og en irriterende lille bille kaldet janteloven, som kravler rundt på os og irriterer os en gang imellem og skræmmer os.
Selvfølgelig vil vi gerne reklamere for hvem vi er og hvad vi kan samtidig – at nægte det – ville være at lyve..
Vi arbejder så hårdt på det, at det ser lyst ud, og vi har flere i vores netværk til at arbejde på sagen fra flere sider.. Fantastisk! og tak allesammen.. Men en ting er sikkert – hvis Tore og jeg ikke havde troen og især viljen til at ville skubbe til nogle kvinder – ja så var det måske blevet endnu en leverpostejsfarvet event i mængden.. No affence!

Hvor er du viljestærk? og hvor kan den vilje hjælpe dig andre steder i dit liv??

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

