Artikel ude..

Ja så skete det.. artiklen om mig og min gamle bekymringsven økonomi er ude i butikkerne – via bladet FIT living – og så er det jo at jeg nu er spændt på folk reaktioner..

Både på emnet generelt og men også på at du nu ved mere om mig personligt..

Faktisk er jeg mest bange for min families reaktion, da meget af den her viden er ‘nyt’ for dem.. og fordi det kan lyde som om det ‘er deres skyld’ – HVILKET DET PÅ INDEN MÅDE ER!! – det er MIN bekymring som JEG har taget til mig på et tidspunkt hvor JEG synes det var sandheden.. eller valgte at det skulle være sandheden..

Det er en sårbar og ærlig artikel og jeg vælger at se på mig selv som et forbillede for alle os der har gjort eller bekymrer sig om penge.. jeg TØR GODT.. :0) Om ikke andet så er det for sent at fortryde.. Og det gør jeg bestemt heller ikke, tværtimod så er jeg sgu egentlig ret stotlt af min åbenhed og sårbarhed..

Hvad tænker du??

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

4 svar til Artikel ude..

  1. Frederik siger:

    Jeg tænker, at jeg skal finde en udgave af “FIT Living”😀

  2. Frederik siger:

    Jeg tænker (som jeg også gjore inden jeg læste artikelen) at du er en fantastisk kvinde.

    Og så tænker jeg, at vores barndom minder lidt om hinanden. Vi smed heller ikke omkring os med penge fordi der var ikke nogen at smide. Det betyder så at jeg i dag er meget nøjsom, og virkelig skal tage mig sammen hvis jeg skal bruge penge. Det er dog blevet bedre med alderen, men jeg kan stadig tage mig selv i ikke at købe en ting, fordi det har jeg ikke råd til.. Selvom jeg i virkeligheden har..

    (og så fik jeg også købt mit første kvindeblad..)

    • Miriam siger:

      Jamen altså Frederik!!

      1. Tak fordi du går ud og køber et dameblad!! (Eller er det??)😉
      2. Tak for dit kompliment! Hvor er du sød..
      3. Tak fordi du deler – hvad har fået dig til at købe lidt mere end før?

      Tanker Miriam

  3. Frederik siger:

    Hehe, ok, jeg var måske lidt hurtigt til at afgøre at det var et dameblad, så nu har jeg kigget på det igen.. Og ja, det er altså et dameblad.. I hvert fald er dametøj (jeg kan altså ikke presse mig ned i det, sorry), og især artikelen om god sex er rettet mod kvinder, så..😉

    Jeg kan ikke huske præcis hvad det var, men det var noget med at jeg tænkte “ok, du har X-tusind penge på kontoen, og du står og overvejer noget til få hunderede kroner”. Nu jeg sidder her og skriver det, så kommer jeg i tanke om at jeg brugte 1000kr fra min første “rigtige” månedsløn til skrabelodder. Det var mange lodder, og meget snuller.. Det er rigtigt det der står på bagsiden, der var gevindst på halvdelen.. Bare ikke nær så meget som indskuddet, men pyt, det skulle prøves.😀

Skriv et svar

