Hmm..

Har nu prøvet 4 gange i dag at skrive et indlæg – og hver gang har jeg slettet det..
Er lidt uinspireret – og kan ikke finde et punkt på dagen som jeg synes er værd at skrive om.

Der er ikke så meget der har rokket ved mig i dag, så derfor tror jeg i virkeligheden at jeg skriver lidt om det.. Kender du det? De der dage hvor man synes der er sket en masse? og synes man ‘burde’ synes en masse..? Eller er det bare mig..

Jeg har dog i dag oplevet at blive helt total ganz rundt på gulvet over en mail fra en virkelig lækker fyr.. som i kunne ikke sige 2 sammenhængende sætninger, og tænke fornuftigt… indtil han skrev at det i bund og grund for ham drejede sig om et bootycall.. ØV!
Det positive i den del af dagen, er at jeg nu igen har oplevet at blive rundt på gulvet, og det er længe siden!! :0) Jubii..
Og så har jeg skældt en af parterne ud i et par jeg coacher – og er det på rette plads når man er coach og skal holde sig udenfor?? Don’t know hvad det rette svar er – men ihvertfald fik han lige min uforbeholdne mening.. :0)
Sidst men ikke mindst har jeg leget med design på mine hjemmesider og denne blog, og det eeeeeeeellllllllllsssssssssssskkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeerrrrrrr jeg altså.. elsker at være kreativ.. :0)

Men hmm.. ikke noget vanvittigt fra min side i dag – men tænker at imorgen er en ny dag, og mon ikke jeg får noget på hjerte der..
Lige nu vil jeg bare anerkende mig selv for at skrive trods manglende inspiration – for det har jeg jo lovet mig selv, og ikke mindst jer mine læsere.. :0)

Kan i sove rigtig dejligt derude..!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Et svar til Hmm..

  1. Maria siger:

    …og sikke fint det er – resultatet af dine kreative sysler; de nye grønne blomster i baggrunden.
    Kh Maria (also known as den liggende coach…)

Skriv et svar

