så er det altså ved at være nu!

Jeg har gået i et stykke tid og udtænkt 2 foredrag som jeg gerne vil holde..
Det ene er for iværksættere, det andet for ledere..

Der hvor buksen klemmer, er at jeg ikke rigtig er kommet ud over kanten med dem!! Og ihhhhhhh altså!! Har banket mig selv i hovedet i dag over det..
Er det særligt ‘min egen bedste ven’ agtigt? Nej vel.. Så lige nu sidder jeg og tænker at:
Enten så gør noget ved det eller også slipper jeg tanken.

For de der ‘slå mig selv i hovedet’ tanker, gavner og motiverer ikke særligt meget – tværtimod!
Så lige nu og her laver jeg sgu et commitment til jer derude – jeg er færdig med tankerne, datoerne og stederne søndag kl 20 senest!

Skubber du bagpå?? ;0)

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Et svar til så er det altså ved at være nu!

  1. StressStories siger:

    Det var da en fantastisk commitment! Jeg hepper på dig🙂

Skriv et svar

