Forglem mig ej..

Jeg må komme med en erkendelse… Jeg er hende der er en spasser til at få svaret på sine sms beskeder.. Læser dem – tænker ‘den skal jeg lige have svaret på’ – og glemmer det…

Indtil jeg gennemgår min indbakke og ser at der ligger ret mange jeg burde have svaret på.. UNDSKYLD..  Jeg er en klovn.

Så nu sidder jeg og brainstormer på hvad jeg kan gøre for at huske det bedre, og nu har jeg fundet 3 muligheder:
1. Sætte alarmen til at ringe hver dag på et bestemt tidspunkt, og så svare der..
2. Kun læse beskeder når jeg ved at jeg kan svare med det samme..
3. Tage imod en god ide fra dig… Hvilke idéer har du???

Glæder mig til at høre din idé..
Tak for hjælpen!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

