Mange tanker på én gang..

I dag har jeg virkelig tænkt over mange ting.. og vil dele nogle af dem med dig her..

1. I dag er det en af min kære mistede storebrødres fødselsdag.. Han er født 12 maj 1966 – som betyder at han ville være fyldt 44 år i dag.. Gad vide hvordan han ville have været.. Hvilket forhold ville vi have haft osv.. Min mor har altid fortalt at vi på rigtig mange punkter var ret ens – så gad vide om vi ville have været tætte?.. Hmm.. who knows – ihvertfald har han fået nogle dejlige tillykke tanker i dag.. :0)

2. Jeg har brugt timer på at lave nyhedsbrev som sendes ud i aften.. og af det er der kommet 2 dejlige tanker.. 1. Jeg elsker virkelig mit ‘job’, og 2. jeg elsker virkelig at sidde og være kreativ og forfatte og finde på…
Emnet i nyhedsbrevet er ‘iværksættere’ – og det er bare et emne eller et folkefærd som mit hjerte banker for. Banker for at det skal lykkedes andre, og for at kunne være en inspiration for andre – men i den grad også få inspiration fra andre.. Damn I feel lucky!

3. Jeg prædiker meget for andre at de skal huske at identificere hvor og hvad i deres liv der koster og giver energi for dem.. Det er en yderst lærerig øvelse som jeg til enhver tid vil opfordre alle til at lave regelmæssigt.. Jeg lavede den selv i dag – især fordi jeg har arbejdet intenst på selv at sørge for at fylde energi depoterne op.. Og jeg synes sgu faktisk at det bliver bedre og bedre..
En af de gode ting jeg gør som giver mig energi – er at synge i gospelkor.. Og vi øvede igår aftes, hvor en af øvelserne gik ud på at gå rundt mellem hinanden og synge.. SHIT DET VAR FEDT!!.. Virkelig skønt. Og jeg tog mig selv i at smile i hele hovedet mens jeg gik og sang en skøn sang..
Jeg er altid så høj på energi efter øveaftenerne, at jeg har meget svært ved ikke at skråle hele vejen hjem.. Så UNDSKYLD Amager.. hver tirsdag fra ca. 21:40-21:50 er det bare mig der går og synger.. :0)

4. Jeg vil gerne samle mine venner til hygge aftener hvor vi spiller spil og eller griller osv.. Så nu har jeg tænkt mig at finde en dato hver måned hen over sommeren, hvor vi kan mødes.. Synes selv det lyder super fedt – og håber at de også synes det..
For er der noget der kræver hårdt arbejde, så er det at pleje sine relationer.. og det vil jeg gerne øve mig i at være bedre til.. For jeg har altså nogle ret fantastiske venner!

5. Jeg har lånt en cykel af en veninde i en uges tid – og gud hvor er alting bare nemmere og skønnere når jeg kan cykle til og fra mange ting.. Derfor har jeg i dag klippet et billede ud af den cykel jeg gerne vil have – og har hængt det op flere steder i min lejlighed.. For den vil jeg bare have!! Og så har jeg lavet en sparebøsse kun til det formål.. Nu skal det være! Er det ikke fedt? Og hvor lang tid tror du at der går inden jeg kan købe den??

Sikke en masse tanker på bare én dag.. :0)

Sov godt..

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

