fniser og glædes..

Jeg fniser og glædes over mange ting for øjeblikket….

– Jeg skal på date med en skøn fyr… Fnis!

– Jeg arbejder med de mest fantastiske, åbne, ærlige, udviklende, inspirerende mennesker i min forretning.. Wauw!

– Jeg har nogle rigtig gode venner! Godt nok var jeg lidt sur og skuffet over dem den anden dag, men derfor er de stadigvæk gode venner..! Fedt!

– Jeg har fået tilmeldinger til min perlerække af workshops ‘Iværksætterens værktøjskasse’! Yes yes yes!

– Jeg er ledende mentorcoach for Manning Inspire – og det er simpelthen så givende.. Varme!

– Jeg har ikke opdateret min blog i ALT for mange dage.. WU HU!! Eller nå nej.. UPS! :0(

– Jeg er bare glad…

Er du også glad??

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

